A NEO mechanikus szerszámok minőségi jótállási feltételei:
1. A „NEO” márkanévvel jelzett mechanikus szerszámok csoportjából az alábbi, 2. bekezdésben meghatározott termékekre a minőségi jótállás (a továbbiakban: „jótállás”) 25 év tartamú. A jótállás kiterjed a szerszámok megvásárlásától számított 25 éven belül feltárt, kizárólag a szerszámokra visszavezethető anyag- és gyártási hibákra.
2. Azon termékek felsorolása, amelyekre 25 éves a jótállás: - fogók: egyszerű, saruzó, szigetelt 1000 V, műszerész, Seeger, építőipari, bádogos, önzáró; - kábelcsupaszoló fogók; - kábelvágók és kábelvágó kések; - feszültségvizsgálók; - csőszerelő szerszámok: csőfogók, vízpumpa fogók, állítható villáskulcsok, csővágók, sorjázók, csővég alakító szerszámok; - csavarhúzók: lakatos, üthető, szigetelt 1000 V, műszerész, csavarhúzó betétek, ütve csavarozók; - dugókulcsok és tartozékok: racsnik, toldók, csuklók, hajtószárak, tartók; - kulcsok: villás-csillag, villás, csillag, ütőkulcsok, csőkulcsok, körmös, csapos.
3. Azon termékekre, melyek a 25 éves jótálláson kívül esnek, a törvény által előírt fél év tartozékgarancia vonatkozik A jótállás a rendeltetésüknek megfelelően használt NEO szerszámokra terjed ki. A kereskedelmi partner köteles a jótállás keretében visszavett termékeket megőrizni, és a Jótállás kötelezettje az importőrnek (a Neo képviselőjének) megtekintésre és elbírálásra rendelkezésre bocsátani. Az importőr szervize vizsgálja meg és bírálja el a visszavett termékeket. Az importőr hoz döntést a reklamáció pénzügyi elszámolásának módjáról. A reklamáció elszámolásának megengedett módja a helyesbítő számla vagy a termék ki cserélése (az Európai Unión kívüli országoknál minimális összegre szóló pro forma számla szükséges a vámkezeléshez.)
A fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékre a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján Magyarország területén a jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
b) 250 000 forint eladási ár felett három év.
A garanciális és garancián túli javításokat a GTX hivatalos magyarországi szervize végzi.
A szerviz elérhetősége: SA-TI Top Bt., Silvanus Szerviz, 2112 Veresegyház, Hétvezér u. service.hungary@gtxservice.com
A következő márkákkal kapcsolatos panaszokkal fordulhat szervizünkhöz: GRAPHITE, GRAPHITE PRO, VERTO, NEO, TOPEX, TOP TOOLS.
A garanciális ügyintézés 5 lépése:
- Vigye vissza a meghibásodott terméket a kereskedőhöz, ahol azt vásárolta, vagy vegye fel a kapcsolatot a szervizzel.
2. Nyújtsabe a garanciális igényét. A kereskedő vagy a szerviz haladéktalanul megkezdi a garanciális panasz rendezésének folyamatát.
3. Vegye át és őrizze meg az igazolást, amivel igazolhatja, hogy a panasz bejelentés megtörtént.
4. Várhatóan 3 maximum 14 napon belül megkapja a választ, hogy milyen módon rendezzük panaszát.
5. Vegye át a megjavított terméket a kereskedőnél, vagy a szerviznél.