Az áruházunkban létrehozott fiókkal felgyorsíthatja a fizetési folyamatot, tárolhat több szállítási címet, megtekintheti és követheti a leadott megrendeléseit.
5 690 Ft
4 490 Ft
4 290 Ft
8 990 Ft
16 990 Ft
6 990 Ft
1 560 Ft
2 260 Ft
1 990 Ft
520 Ft
690 Ft
760 Ft
PowerArc™ penge technológiájának hála akár 30%-kal több erőt fejthetünk ki vele. Továbbfejlesztett mechanizmusának és ergonómiájának köszönhetően az újgenerációs vágószerszámokat testesíti meg; ezzel garantálja az eszköz feletti kontrollt és kényelmet.
Erősebb, speciálisabb pengekialakítása segít, hogy a vastagabb anyagok vágásakor ne váljon szét a két penge. Ergonomikus markolata Softgrip® részekkel pedig kényelmes használtot tesz lehetővé.
A Fiskars Magyarország 1 év garanciát vállal, egyes terméktípusok esetén ez több is lehet. Garanciális csere csak a termék rendeltetésszerű használata esetén lehetséges ! Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Fiskars PowrGear X ágvágók esetében további regisztráció nélkül is érvényes a 25 éves garancia a vásárlást igazoló bizonylat megléte esetén.
Fiskars Xact kerti termékek esetén a http://xact.fiskars.com/en/ weboldalon az OK gombra kattintva jut el a regisztrációs felületre. Az itt található mezőbe kérjük adja meg a termék gyári számát és kövesse az utasításokat.
Fiskars 4. generációs X-szériás fejszék garanciális feltételei
A 4. generációs Fiskars X-szériás fejszék (hivatalos gyártási dátum: 2015-08-01-től), már fejlettebb gyártási és anyaghasználattal rendelkeznek. A termékek fejlett műszaki és teljesítménybeli vizsgálaton esnek át a gyártás követően az adott felhasználási környezetüket figyelembe véve. Bármennyire is fokozott a minőség-ellenőrzés, néha felvetődhetnek hibák a gyártás során. Hogy továbbra is a legjobb használati élményt biztosítsuk a gyártási hibák minimalizálásával, 4. generációs Fiskars X-szériás fejszékre 25 év nemzetközi garancia érvényesíthető.
A garancia kizárólag az Európai Uniós tagállamok, Svájc, Norvégia, Új-Zéland, Oroszország, Ukrajna, Törökország, Kazahsztán és Izrael országokra érvényes.
A garancia érvényessége
A garancia csak internetes regisztráció után érvényes, így a http://www.info.fiskars.com/warranty/?L=HU weboldalon szükséges regisztrálni a terméket a vásárlást követően 30 napon belül.
A garancia nem vonatkozik és nem alkalmazható a termékre, amennyiben azt nem az eredetileg rendeltetett felhasználási formában használták, valamint haszonélvezeti, kereskedelmi, bérleti célú megállapodásoknál is érvényét veszti.
Garanciát kizáró tényezők
• Gondatlanság vagy a termék módosítása• Baleset• A termék elvesztése• A hiba elkésett bejelentése a kiskereskedő, illetve Fiskars felé• Amennyiben használatra nem alkalmas, hibás állapotban használja a terméket, s így kárt okoz vele• Normál elhasználódás ellenes kinézet• Szélsőséges, extrém hőmérsékleti viszonyok közötti, hő, láng, illetve 40°C feletti vagy -30°C hőmérséklet alatti használati környezet• Nem betartott tárolási követelmények (pl kinti, szabadon tárolás), beleértve a használat utáni nem alapos tisztítást is• Nem megfelelő tisztítási és tisztítóanyag használat (pl savak, oldószerek, egyéb maró anyagok)• Az időjárás viszontagságai által okozott meghibásodás, rozsdásodás, elszíneződés• A garancia szintén nem érvényesíthető különösen agresszív éghajlati tényezők esetén és extrém munkakörülmények között. Ilyen pl tengerpart, folyamatos vízzel érintkezés, vegyszerek, hamu, cement, beton, por stb.
Amennyiben hibát észlel a Fiskars 4. generációs fejszéivel kapcsolatban, úgy el kell juttatnia a terméket, a termék dokumentumait és jótállási igényét a kereskedőhöz, ahol vásárolta a terméket, lehetőleg a hiba fellépését követő 30 napon belül.
A garanciális feltételeknek való megfelelést a Fiskars ellenőrzi. Amennyiben jóváhagyásra kerül, úgy a terméket a Fiskars megjavítja vagy kicseréli egy ugyanolyan termékre. Amennyiben a termék gyártása már megszűnt, úgy egy hasonló funkciókat ellátó terméket kap a gyártó általi aktuális termékkínálatból.
A Fiskars nem vállal felelősséget bármilyen közvetlen, közvetett és speciális kárért, mely hatással van bármilyen más eszközre, felszerelésre vagy kereskedelmi veszteségre (értékesítési területen is), késedelemre, hibára, jelen jótállás mellett sem.
Az alábbi garancia a gyártó által szolgáltatott kiegészítő garancia (termékregisztráció esetén), mely nincs hatással a viszonteladó által adott garanciális feltételekre, csergaranciára, melyre az ügyfél jogosult az adott nemzeti jogszabályok értelmében.
A regisztráció menete
A fejsze nyelén található azonosító számot adja meg a következő oldalon: http://www.info.fiskars.com/warranty/?L=HU
Az azonosító szám QR kód olvasóval is leolvastatható.
Adja meg a termék azonosító számát, majd az Ön család- és keresztnevét, az országot és e-mail címét. Olvassa el a személyes adatkezelésre vonatkozó információkat, valamint garanciális feltételeket, majd elfogadásuk esetén kattintson a Regisztrálok gombra.
Sikeres regisztrációt követően visszaigazolást kap az Ön által megadott e-mail címre, melyre a garancialevél is kiküldésre kerül. A kibővített 25 éves garancia csak a hivatalos garancialevél megléte mellett érvényesíthető.
Csere vagy javítás után a garancia időtartama nem hosszabbodik meg.
A kibővített garancia minden esetben csak a vásárlást igazoló dokumentum megléte esetén érvényes.Fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékre a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján Magyarország területén a jótállás időtartama:a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év, b) 250 000 forint eladási ár felett három év.
A szállítás 29.990 Ft rendelési érték felett ingyenes.
GLS futárszolgálatA megrendelést a GLS futárszolgálat rugalmas kézbesítési szolgáltatásával szállítjuk házhoz a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között. GLS FlexDelivery A GLS ezen szolgáltatásának keretén belül már a csomag összekészítésekor küldött első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. A második e-mail ill. - mobiltelefonszám megadása esetén - SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük. Ez az üzenet tartalmazza 3 órás időintervallumra szűkítve a futár várható érkezését, a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. A szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Kérd házhoz GLS futárszolgálattal!
GLS csomagpontA GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont van. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át GLS CsomagPonton!
GLS ügyfélszolgálat: E-mail: info@gls-hungary.com Telefon: +36 29 88 67 00
FOXPOSTA FOXPOST a feladást követően 3 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a kiválasztott FOXPOST Csomagautomatába, majd SMS vagy Viber üzenetben értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az automatáknál, csak bankkártyával lehet fizetni.Az értesítés után 4 naptári napig bármikor átvehető a küldemény.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át FOXPOST csomagautomatából!
Posta PontOrszágszerte 3000 átvételi ponton biztosít kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes.Több mint 2600 postai PostaPont, 210 Coop PostaPont, 195 MOL PostaPont, 51 Csomagautomata, 3 Media Markt és 1 Trendmaker közül választhat.Tájékoztatónkat a következő oldalon olvashatja: Vedd át Posta Ponton vagy csomagautomatából!
A 40 kg feletti vagy terjedelmes, raklapon szállítandó termékek esetén a csomagok kiszállítását szállítmányozó partnerünk végzi.A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, 9.00-18.00 óra között. Lehetőség van nemzetközi csomagszállításra is, kérje egyedi díjszabásunkat.